Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem. Prowadzenie pensjonatu, hotelu, noclegów


W prowadzeniu pensjonatu, hotelu, noclegów wiedza o tym, jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem może decydować nie tylko o poziomie przychodu, liczbie klientów, ale też o tym, jakie jest ryzyko bankructwa danego biznesu. By sprzedawać „wolne terminy” w hotelu, pensjonacie, na kwaterze, potrzebne jest spełnienie dwóch nierozłącznych warunków. Co ważne, jeśli z uwagą zastosujesz się do wskazówek z tego artykułu, to mniejsze znaczenie będzie miała lokalizacja, w której prowadzisz działalność. Nie musi to być rejon atrakcyjny turystycznie, choć to niewątpliwie pomaga w tym biznesie.

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem – dla kogo jest ten artykuł? 

Artykuł ten powstał z myślą o właścicielach pensjonatów, kwater, noclegów, hoteli, kwater itp., którzy chcieliby zwiększyć poziom sprzedaży swoich usług do maksymalnego poziomu (dążąc do poziomu 100% wykupionych terminów) lub podwyższyć ceny swoich usług zachowując dotychczasowy poziom sprzedaży.

Dotyczy to więc:

  • działalności zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach, którym doskwiera zazwyczaj sezonowość
  • biznesów, które nie są zlokalizowane w pobliżu turystycznych, czy sezonowych atrakcji, więc sama ich lokalizacja może nie być wystarczającą zachętą do przyjazdu dla klientów
  • także miejsc, w których obłożenie już teraz sięga prawie 100%, więc jedynym sposobem na wygenerowanie dodatkowego przychodu jest podwyższenie cen.

Inni czytali także: Pomysł na weekend? Zamość Roztocze

Informacje zawarte w tym artykule mówią o tym jak zwiększyć na to szanse.

Drugą, ważną rolą tego tekstu jest zwrócenie uwagi właścicieli tego typu biznesów (także przyszłych właścicieli) na to, że liczbę rezerwacji, można też zwiększyć w brzydką pogodę. W deszczową pogodę również można sprzedawać miejsca w hotelach, pensjonatach ośrodkach wczasowych, kwaterach, choć jeśli chodzi o rezerwacje, to logiczne, że ich liczba może być „naturalnie mniejsza” jeśli prognozy pogody nie są optymistyczne. Z tego też powodu, artykuł ten powinny przeczytać osoby, które chcą wiedzieć  jak uniknąć anulowania rezerwacji w brzydką pogodę, co zrobić by klienci nie wycofywali rezerwacji gdy pada deszcz?

Inni czytali także: Krótki urlop w fatalną pogodę? Przeczytaj – Pokoje z „jacuzzi” 

Dwa warunki, które musisz spełnić jeśli chcesz mieć rezerwacje poza sezonem oraz gdy pogoda zniechęca Twoich klientów, turystów

Przejdźmy do sedna. Dwa warunki, jakie trzeba spełniać, by zwiększać poziom rezerwacji miejsc w hotelu, noclegów, pokoi, pakietów itp. to: 

  1. Posiadanie „atrakcji”, które są atrakcyjne dla klientów niezależnie od pogody, pory roku i miejsca, w którym prowadzisz pensjonat, kwatery, noclegi, hotel. Nie musisz świadczyć swoich usług wyłącznie nad morzem, w górach lub nad jeziorami.
  2. Pokazanie ich, czyli udokumentowanie w sposób, który wywoła w odbiorcach konkretne reakcje, pożądanie, działanie. Reakcjami, na których nam zależy, jest wywołanie pozytywnych emocji, uruchomienie wyobraźni, zmotywowanie do opłacenia rezerwacji, także z dużym wyprzedzeniem i to nie tylko w sezonie

 

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem kąpiel

Atrakcje, które są atrakcyjne dla klientów niezależnie od pogody, pory roku i miejsca

Niektóre z nich wymagają inwestycji rzędu kilku tysięcy złotych, inne kilkunastu, a jeszcze inne wielokrotnie przekraczają dwa wcześniejsze poziomy. Jednak warto wybrać coś z poniższej listy, bo po drugiej stronie są klienci, którzy z różnych przyczyn mogą (lub chcą) pojechać na urlop tylko w konkretnym terminie i nie zmieni tego nawet deszcz ze śniegiem za oknem.

Co spowoduje, że klienci, którzy muszą wykorzystać urlop w określonym terminie, wybiorą właśnie twoje usługi? Co zrobić, by także klienci, którzy planowali wyjazd tylko w sezonie (wakacyjnym/letnim) rozważyli przybycie poza sezonem, nie patrząc na kiepską pogodę?

Kolejność przypadkowa:

”Jacuzzi”, czyli wanna spa do pensjonatu lub hotelu 

Wanna z bąbelkami, wanna spa, wanna z hydromasażem, potocznie zwana „jacuzzi”, od nazwiska włoskiej rodziny i ich produktu Jacuzzi® , która ją wymyśliła i rozpropagowała na świecie, posiada jedną cechę, która umożliwia korzystanie z niej także na zewnątrz budynku, często niezależnie od pory roku czy panującej pogody. Jest nią podgrzewana, gorąca woda. Temperaturę wody można ustawić tak, że kąpiący się nie będą chcieli opuszczać niecki, tym bardziej że po wyjściu z takiej wody „jest zimno”, więc kąpiel w praktyce może trwać godzinami. Koszt zakupu przekracza zdecydowanie 10 tysięcy PLN (niekiedy jest to wielokrotność). Jednak postawmy się teraz w roli klienta, który dysponuje niezmiennym terminem? Odrzuca oferty, które wiążą się z ryzykiem, że „będzie tam tylko nocleg, a jak będzie padało to katastrofa„. Wanna spa/jacuzzi, zwiększa szanse pensjonatu, że wybierze naszą ofertę. Musi sobie tylko wyobrazić, że ogrzewa się w ciepłej wodzie, nawet gdy za oknami jest deszcz czy śnieg. Ale o generowaniu pozytywnych emocji i wyobrażeń nieco dalej.

Pompowana wanna SPA do pensjonatu, kwater, noclegów, czyli rozkładane „jacuzzi”

Na szczęście na rynku dostępne są o wiele tańsze modele wanien SPA i choć nie robią one tak dużego wrażenia jak tradycyjne wanny z hydromasażem, to pasują i ceną i standardem do niektórych miejsc oferowanych na wynajem. Ceny modeli, które powinny wytrzymać co najmniej jeden sezon, zaczynają się już od 2000 PLN.

Basen zewnętrzny 

Dawniej budowa basenu wiązała się z ogromnymi kosztami i dość skomplikowaną procedurą. Obecnie wybór typów basenów jest ogromny. Najtańsze są baseny rozporowe i stelażowe (czym się różnią, przeczytasz tu – basen stelażowy vs basen rozporowy). Do wyboru mamy też baseny poliestrowe, czy baseny kanadyjskie a nawet baseny z bloczków styropianowych.  Ich wspólną cechą jest cena o wiele niższa od ceny basenów z betonu.

Balia ogrodowa

Balia ogrodowa z racji faktu, że zbudowana jest z drewna lub wykończona nim z zewnątrz (niecka najczęściej jest z tworzywa) szturmem zdobywa ogrody Polaków. Jak wiemy, wielu z nich nie ma swojego ogrodu, więc możliwość kąpieli w balii w ciepłej wodzie, na powietrzu, w zimne dni, w tym także zimą, będzie dla nich nie lada atrakcją. Wybór i rozpiętość cenowa jest dość duża. Warto jednak rozważyć zakup balii ogrodowej z kraju, który ma nieco dłuższe tradycje i w produkcji i w kąpielach w baliach. Tu przykładowo poznać można balie ogrodowe z Litwy.

 

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem balia

Zadaszenie do basenu, pergola do basenu lub wanny spa

Jeśli już zdecydujemy się na basen, ale konstrukcja budynku uniemożliwia nam jego budowę wewnątrz, to możemy zabezpieczyć przed opadami atmosferycznymi, kupując zadaszenie basenowe do basenu zewnętrznego. Innym wariantem, na mniejsze baseny ogrodowe i wanny SPA jest pergola do basenu lub wanny spa (choć takie rozwiązanie zabezpieczy naszych gości jedynie przed deszczem i promieniami słońca).  Jeśli tak się przygotujemy, to naszych gości przed przyjazdem nie zniechęca ani deszcz, ani jesienna pogoda, ani nawet niska, zimowa temperatura.

Sauna wewnętrzna lub ogrodowa 

Sauny wewnętrzne to sauny, które instaluje się wewnątrz pensjonatu, hotelu, kwatery. Oprócz tego możemy zakupić jeszcze inną saunę – ogrodową (sauna zewnętrzna). Oczywiście sama sauna z racji warunków, jakie w niej panują, nie nadaje się do długiego korzystania, ale w połączeniu z wanną z hydromasażem na zewnątrz budynku stanowi magnes na klientów, którzy potrafią sobie wyobrazić, że miło spędzą tu czas, także jeśli pogoda się pogorszy. Absolutnym „lepem” na klientów może być sauna z oknem panoramicznym, pod warunkiem, że widok za oknem będzie wystarczająco atrakcyjny.

 

Plac zabaw dla dzieci, choćby kameralny, ale bezpieczny

Nie od dziś wiadomo, że miejsce zabaw dla dzieci wewnątrz budynku czy po prostu plac zabaw na zewnątrz, to warunek goszczenia rodzin z dziećmi. Wielu właścicieli kwater zapomina jednak o tym, że dla ogromnej części rodziców kluczowe jest bezpieczeństwo, a raczej jego poczucie, bo przy ruchliwych dzieciach nie zawsze da się całkowicie uniknąć siniaków. Jednak klientom, wczasowiczom możemy dać do zrozumienia, że zrobiliśmy wszystko by zwiększyć poziom bezpieczeństwa, a to poczucie u rodziców może być kluczowe. Dobrym sposobem jest zastosowanie miękkiej antypoślizgowej maty obok basenu, czy wanny spa,  czyli miękkiej nawierzchni, jaką znamy z placów zabaw. Być może część rodziców dzięki takiemu wyposażeniu placu zabaw uzna, że dziecka nie trzeba mieć w każdej dosłownie sekundzie na oku, można będzie tu odpocząć, więc warto zdecydować się na taką kwaterę niż spędzić czas w ciasnym (i nie zawsze własnym) M.

 

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem plac zabaw

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem – wybierz grupę/grupy docelowe i dopasuj wyposażenie obiektu do ich potrzeb (na których wytworzenie Ty też masz wpływ)

Co wybrać najpierw, czy preferowany typ klienta, czy atrakcje, które mają go przyciągnąć? Oczywiście, że najlepiej zacząć od wyboru grupy docelowej. Jednak przy wybieraniu klienta trzeba będzie też mieć na uwadze, jakie atrakcje go do nas przyciągną. Bo jeśli np. nastawimy się na wynajem apartamentów z jacuzzi czy sauną na wyłączność, to nie przyciągniemy raczej małżeństwa z dziećmi. Podobnie z emerytami, których zachęci bardziej sauna niż „bezpieczny plac zabaw dla dzieci”. Z kolei parom wystarczy być może pokój z jacuzzi. Bardzo dobrze opisano różne warianty zastosowania wanny “jaccuzzi” w obiektach na wynajem w artykule pod tytułem POKOJE Z JACUZZI, CZYLI SPOSÓB NA URLOP W ZŁĄ POGODĘ I NIE TYLKO kierowany do osób, które poszukują pomysłu na wyjazd

Ważna uwaga, już na etapie planowania powinniśmy wybrać najlepsze miejsce dla nowego wyposażenia, czyli naszej atrakcji. Cały czas trzeba mieć na względzie, że po pierwsze przemyślana lokalizacja w apartamencie, w pokoju czy na ogrodzie będzie po prostu użyteczna dla przyszłych gości, ale także – co bardzo ważne, lub ważniejsze, że całość musi doskonale prezentować się na zdjęciach i w innych materiałach (np. filmach) promocyjnych.

Jak sprzedawać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem? Zapewnij atrakcje i pokaż je tak, by inspirowały Twoich gości do przyjazdu właśnie do Ciebie

Po omówieniu atrakcji, które spowodują, że pobyt u Ciebie będzie wart poniesienia kosztów nawet gdy pogoda nie dopisze, przyszedł czas by omówić sposoby, które wywołają w wybranej przez nas grupie docelowej pożądane zachowanie.

A chodzi nam o:

  1. Wzbudzenie zainteresowania, nakłonienie do „kliknięcia”, poprzez wyróżnienie naszej oferty na tle innych ofert poprzez doskonałe zdjęcie główne (w tym jego miniaturkę) i inspirujący opis (szczególnie jego tytuł lub/i początek)
  2. Uruchomienie wyobraźni potencjalnych gości i wywołanie przekonania, że właśnie „tutaj” miło spędzą czas nawet poza sezonem turystycznym, czy gdy pogoda
  3. jest brzydka, „nie dopisuje”
  4. Spowodowanie, że nasi goście uznają nasz pensjonat, kwaterę, hotel, pokoje za miejsce, które w ciemno można rezerwować z wyprzedzeniem, nie oglądając się na pogodę, porę roku (czy brak innych atrakcji w pobliżu) i będą tu chętnie wracać
  5. Zaprogramowanie gotowej odpowiedzi na pytania znajomych typu „znasz jakieś miejsce, gdzie można pojechać z rodziną/dziećmi/mężem/żoną/narzeczoną/dziewczyną/chłopakiem/firmą poza sezonem lub w słabą pogodę?” 

Jak pokazać klientom, że nasz pensjonat, hotel, kwatera nadają się na każdą pogodę i porę roku? Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem

Gdy już wybraliśmy odpowiednie atrakcje (spośród takich jak sauna, basen, „jacuzzi”, balia ogrodowa i inne) zostaje nam „tylko” w odpowiedni sposób je wyeksponować i uwiecznić w formie foto i wideo. Poniżej lista rzeczy, które powinny być przemyślane i zrealizowane z najwyższą starannością i jakością:

Wybranie ujęcia głównego (zaaranżowanie planu do kluczowego ujęcia)

To z reguły rola fotografa jednak tym razem rekomendowałbym wskazanie mu wybranego przez nas planu, bo to my wiemy, na co chcemy postawić w promocji, do jakich grup skierować naszą ofertę i co w związku z tym pokazać. Fotograf powinien zagwarantować nam wykonanie fotografii na możliwie najwyższym poziomie, tak żeby zdjęcie nr 1, czyli główne, pierwsze z jakim zetknie się klient, zachęcało do dalszego kroku (wejścia na stronę, kliknięcia ogłoszenie itp.).

Przygotowanie pomieszczeń (ogrodu) do sesji. Home staging

Przygotowanie pensjonatu, hotelu, kwatery do sesji foto generalnie nie różni się od przygotowania do zdjęć nieruchomości na sprzedaż, co wyczerpująco opisaliśmy w artykule ”Jak przygotować mieszkanie do zdjęć, sesji fotograficznej”. Jednak na uwadze trzeba mieć jedną bardzo istotną różnicę. O ile w przypadku sesji nieruchomości na sprzedaż możemy skorzystać z home stagingu, to w przypadku kwater na wynajem, hoteli i pensjonatów powinniśmy unikać jednorazowego upiększania rekwizytami wnętrz. W innym wypadku ryzykujemy, że nasz gość będzie zawiedziony różnicą pomiędzy zdjęciami (filmami), które widział, a standardem, jaki zastał po przyjeździe. Jednym słowem oddajmy w jak najlepszy sposób pod względem jakości materiałów, ale stan faktyczny, by nasz klient nie poczuł się rozczarowany czy wręcz oszukany.

Sesje fotograficzne. Wynajęcie profesjonalnego fotografa, który wie jak poruszyć wyobraźnię odbiorcy (klienta).

Moglibyśmy tu pisać jakie warunki powinna spełniać fotografia hoteli, pensjonatów, kwater, pokoi itd., ale zajęłoby to dużo czasu i nie wyczerpałoby tematu, a chodzi tylko o jedno. By klient zapragnął spędzić tu swój czas niezależnie od pogody za oknem i braku innych atrakcji w pobliżu.

Nie będziemy więc pisać, jakie powinny być zdjęcia, ale jakie reakcje powinny wywołać zdjęcia naszej oferty u oglądającego: 

Zauważenie pośród setek innych ofert 

Zdjęcia powinny wyróżniać się, zarówno jakością, jak i tym, co przedstawiają. Jeśli na liście innych ogłoszeń konkurujesz z poprawnymi zdjęciami ładnie zaaranżowanych pokoi to „pokonaj” je zdjęciem pokazującym wannę spa na środku sypialni, czy sauny przylegającej do apartamentu. Podobnie z placem zabaw. Jeśli na jednym zdjęciu uda Ci się przekazać komunikaty „Twoje dzieci nie będą się tu nudzić, będą bezpieczne, a Ty będziesz mieć czas dla siebie”, to masz większe szanse na rezerwacje.

Wrażenie autentyczności 

O ile fotografia wymaga czasem korekt np. światła, by w kadrze widoczne było wszystko, co znajduje się w pomieszczeniu czy na ogrodzie, o tyle naciąganie rzeczywistości, jej „przesładzanie” może wywołać odwrotny efekt. Klient może poczuć się manipulowany i dla pewności pominie twoją ofertę i skupi się na czymś, co wygląda bardziej autentycznie i nie wiąże się po prostu z żadnym ryzykiem rozczarowania.

Uruchomienie wyobraźni

To, co przedstawia zdjęcie, musi spowodować, że nasz potencjalny klient wyobrazi sobie siebie w tym miejscu, oczywiście z osobami, z którymi chce gdzieś wyjechać. Jeśli zdjęcie przedstawia saunę, to klient musi „zobaczyć” siebie w jej wnętrzu. To dość abstrakcyjne do zaplanowania, ale jeśli spojrzymy na to z perspektywy klienta, to przy chwili zastanowienia uda nam się ukierunkować „odbiór” naszych materiałów przez klienta. Przykład: w ogrodzie przy apartamencie jest plac zabaw. Możesz pokazać samą huśtawkę, ale możesz w kadrze pokazać też okno, żeby klient pomyślał „moje dziecko będzie się huśtało, podczas gdy ja stele mogę mieć je na oku”. Inny przykład. Wanna z hydromasażem na środku sypialni. Możesz zrobić zdjęcie z samą wanną, albo z wielkim łożem w tle w tym samym kadrze. Jak myślisz, które pobudzi wyobraźnię klienta i wywoła chęć działania (rezerwowania)? Ten punkt ma związek z wyborem fotografa. Tu nie wystarczy bardzo dobry fotograf. Tu konieczny jest fotograf „psycholog”, który wie jak działa postrzeganie, co wywołuje emocje i reakcje.

Wywołanie chęci udostępniania, dzielenia się z innymi 

Całkowity sukces w przygotowaniu i realizacji materiałów osiągniesz jeśli klient podczas lub po wizycie u Was będzie chciał udostępniać zdjęcia i chwalić się wszystkim w jak cudownym miejscu spędził czas (i jak cudownie było). Jeśli masz jakiś wpływ na to, żeby „plan zdjęciowy” był gotowy do zdjęć wykonywanych przez klienta, to wykorzystaj to. Może wystarczy nastrojowe oświetlenie uruchamiane jednym włącznikiem (np. w saunie, w niecce wanny spa, czy pod wodą w basenie). Może warto zainwestować w płatki kwiatów, żeby tuż po przyjeździe klient mógł wrzucić je do wody? A może powinien przywitać go zmysłowy zapach świeżo wypieczonych babeczek witających go tuż po wejściu do wnętrza? Czasem drobiazgi mogą wywołać pozytywne emocje i chęć odwdzięczenia się, co może być zrealizowane też przez zrobienie zdjęcia i polecanie miejsca znajomym. Sto lat temu w Egipcie Polacy zachwycali się łabędziami składanymi z ręczników, ale wtedy nie było Facebooka czy Instagrama (wyobraźmy sobie, co by było, gdyby wtedy były….).

Chęć zrobienia i udostępnienia zdjęć możesz wywołać na dwa sposoby:

  • odpowiednią aranżacją otoczenia
  • lub czymś, czego klient się nie spodziewa (płatki róż na wodzie w wannie, pachnące babeczki, odręczny list od właściciela hotelu, niedroga zabawka dla dziecka itd.).

 

Jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem wanna w pokoju

Jakiego fotografa szukać do sesji pensjonatu, kwatery, pokoi na wynajem, hotelu? Warunki, jakie powinien spełniać najlepszy fotograf

Zwykłe zdjęcia zrobisz sam, dobrym smartfonem. Dobre zdjęcia zrobi większość dobrych fotografów posiadających bardzo dobry sprzęt. Tutaj, chodzi nam o znalezienie fotografa, który przed wykonaniem zlecenia potwierdzi Ci, że zrozumiał jakie jest zadanie, jaka odpowiedzialność na nim „ciąży” i podjął się tego wyzwania.

Fotograf przed przystąpieniem do pracy musi mieć świadomość, że 

  1. główne zdjęcie powinno zapewniać wyróżnienie oferty na tle setek innych ofert
  2. musi oddawać stan faktyczny, żeby klienci nie czuli się na miejscu zawiedzeni
  3. musi być wykadrowane tak, żeby obiekty w kadrze uruchamiały wyobraźnię klienta
  4. musi być idealne technicznie, by ludzie chcieli udostępniać ofertę znajomym itd.

Wideo kwatery, pensjonatu, pokoi, hotelu

Warto zainwestować również w niedługie wideo. Powinno mieć od kilkunastu sekund do maksymalnie minuty. Video kwatery, pensjonatu może pełnić bardzo ważną funkcję. Pierwszą, jaka przychodzi na myśl to korzyści promocyjne. Materiały wideo są lepiej i częściej promowane przez portale z ogłoszeniami. Ale być może ważniejsze jest to, że ludzie zakładają, że wideo w autentyczny sposób pokazuje stan faktyczny, czego nie da się powiedzieć o zdjęciach, bo klienci wiedzą, że istnieje takie coś jak photoshop, czy obiektywy szerokokątne i z góry mogą zakładać, że przekaz może być poniekąd zmanipulowany. Jeśli masz wideo, klient ma pewność, że w realu pokój wygląda jak na filmie.

Copywriting, czyli pisanie tekstów, opisów kwater, pensjonatów, hoteli

Poruszający wyobraźnię i zachęcający do zarezerwowania pobytu opis to bardzo ważna rzecz, która zadziała jednak tylko pod jednym warunkiem. Że zdjęcie główne zachęca do kliknięcia szczegóły, czyli tekst napisany przez copywritera. O tym jak wybrać zdjęcie główne do ogłoszenia pisaliśmy w odniesieniu do sprzedaży nieruchomości, ale zasady są tutaj te same. Trudniej niestety jest znaleźć dobrego copywritera. Nie wystarczy tu ktoś, kto poprawnie pisze po polsku. Musi to być „artysta”, który połączy to co widać na zdjęciu z tekstem, który uruchomi wyobraźnie klienta, a równolegle wypunktuje korzyści z wyboru naszej oferty i to dosłownie. Czyli prosty, logiczny, przekonujący przekaz w stylu „wanna jacuzzi na wyłączność w każdym apartamencie”, ale dobrze gdyby był też sugestywny – “nie patrz na pogodę, przyjedź po prostu z kimś, z kim czujesz się swobodnie”.

Podsumowanie  – czyli  jak sprzedać rezerwacje w niepogodę i poza sezonem

Odpowiedź na powyższe pytania w największym skrócie można zawrzeć w kilku punktach:

  1. Pomyśl jakich klientów chcesz u siebie gościć
  2.  Wybierz atrakcje, które ich przyciągną nawet jeśli pogoda nie dopisze
  3. Przygotuj się do sesji i wybierz odpowiedniego fotografa
  4. Pokaż te atrakcje w materiałach foto/wideo tak, by rozbudziły wyobraźnię klientów
  5. Zaskocz klienta czymś nieoczekiwanym na miejscu, w zamian być może udostępni zdjęcie, relację i będzie polecał to miejsce znajomym i rodzinie

Nie jest lekko, ale warto zawalczyć. Korzyści mogą być następujące:

  • sprzedaż terminów poza sezonem i w niesprzyjającą pogodę
  • szansa na podwyższenie ceny jeśli okaże się, że popyt przewyższy podaż
  • szansa na osiągniecie efektu WOM (word of mouth)

Powodzenia